Ecenazz Duygu_ canım o zaman hayırlı olsun inşallah 🥰🥰 düzenli yükselmiş. Aynı saatlerde yaptırmış olsaydın 2 kat artışı görürdün.
Duygu_ Kayraruzgar önceki 2 kan testini saat 6 da tıp merkezinde bugünkünü sabah 9bucukta özel hastane de verdim canım perşembe sabahı yine çağırdı aynı saatte kan vermem için
Duygu_ Kayraruzgar 🤲🏻🌸hastanede karnıma bi ağrı girdi üzüntüden dedim kesin yine düşük😔 eve geldim geçti keseden önce tekrar teste çağırdı canım
Kayraruzgar Duygu_ hem saatle hemde lab alakalı olabilir son sonuçtaki fark aman ha stres yok annesi yediklerine dikkat et kuzum coraspirini aksatma bitki çayı falan içme danışmadan doktora korkma inş güzel güzel devam etcek bnce çok iyi gidiyorsunuz☺☺👍
Duygu_ Kayraruzgar ya çokk teşekkür ederim ilgine Allah razı olsun🌸 Nasıl rahatlıyorum bi bilsen büyük sevaba giriyorsun🥰 şuan iyiyim hayırlısını diliyorum (hepimiz için🤲🏻)
Kayraruzgar Duygu_ ne demek canım her zaman Allah sendende razı olsun doğum hikayemizi yazdığımız zamanlara hayırlısıyla geleceğiz🙏🙏🙏
Duygu_ KcRaDnLeNr oh maşallah sağlıkla kucağına al inşallah canım yorumun için teşekkür ederim umut oldun🤲🏻🌸
Nuraslanklc Duygu_ ben adet günümde öğrendim 94 tü değere göre 2 3 haftalık olduğu söylenmişti neye göre düşük dendi seninkine
Duygu_ Nuraslanklc inşallah benim de öyle olur 🌸ilk testte kız öyle demişti🤷🏼♀️ Herşey yoluna girecek inşallah🤲🏻
Sweetblonde88 Duygu_ bişi dicem o bayana olmayacak felaket tellalı mübarek deger sizin adet tarihinize göre yorumlanır. Saglıkla alın kucağınıza...
Sfydmn Duygu_ bende 20 ile öğrendim ilk hcg yi şuan 10 hafta olduk çok şükür hepsi aynı doktorların geneli ilk böyle bi korkutuyo
_MissLaviNia_ Duygu_ labarotvrdaki kadin kendini doktor mu saniyor acaba tovbe yarabbim yaa sen takilma ona herkeste deger farkli cikar onemli olan iki gunde iki katina çikmasi gerekiyor sen hamile oldgunn tadini cikar 😘
Nuraslanklc Duygu_ boşver bakma sen kimseye doktor un ne dediği önemli hemde 🥰bi sıkıntı çıkmaz Allahın izniyle