Sheida Konul_Nilay ben de serklaj oldum. 12 gün oldu. Dışarıya hiç çıkmıyorum hep evdeyim. Genelde de yatıp dinleniyorum. Ama bazen evin içinde çok ayakta kalıyorum farkında olmadan. Siz neler yapıyorsunuz? Nasıl geçiyor vakit?
Konul_Nilay Sheida başka sorununuz yoksa bence arada kalkın evin içinde gezin dinlenin.benim bebek eşim aşağıda ve qanamam olduğu için ful yatıyom.vc hariç.internetde film ,evlilik proüramı fln
Sheida Konul_Nilay benim daha önce oldu kanamam. Şimdi bitti cok şükür. Bir kaç gündür de inanılmaz bel ve sırt agrim var. Herkes yatmaktandir diyor ama öyle böyle değil. Oturup kalkarken cok zorlanıyorum. Ortopediye gideceğim haftaicinde. İnsallah bel fıtığı falan değildir.
Konul_Nilay Sheida bi ara bendede oldu.korkdum içimde acaba erkenmi gelcek geçti.20 hagtalardada başım çıkcak gibi ağrıyodu.geçti.inşallaj olmaz fıtık