Dilanbg canım ilk haftalarda hep alttan bakıyorlar zararlı değil karından bakınca kese görünmüyor. Zararlı değil üstelik alttan muayene bu biraz şehir efsanesi.. Sonuçta alttan elle müdahale etmiyor yine ultrason kullanıyor ultrasonun sadece ucu birkaç cm giriyor. Doktor manyakmış biraz değiştirmekle iyi yaptın, kendini üzme.