Dilanbg Merhabalar bayanlar bugün başımdan geçen kötü bir olayı anlatmak istiyorum 5+5 gebeyim geçen hafta haftaya gel ultrason da bakalım dendi bugün gittim daha iyi bi doktora gittim hatta durumu anlattım ultrasona girmek istediğimi söyledim alttan muayene yapacaklarını söylediler zararlı olduğunu bildiğim için yok alttan istemiyorum normal ultrason istiyorum dedim git kaydını sildir bakmıyoruz dendi bağırarak hatta 1 haftadır gnler geçmedi bana heyecandan stresten böyle hayal etmemiştim cıkar cıkmaz ağlaya ağlaya öldm hastanenn içinde sinirlerim boşaldı gidip şikayet ettim hasta haklarına ama bişey cıkmaz.. yarın özel doktora gideceğim 😔 sizinle pylasmak istedim uzun oldu helal edin
Merve43 Dilanbg canım yaptıkları sonuna kadar yanlış çok iyi yapmissin şikayet etmekle. Ama sana şunu soyliyim bu kadar küçük bebegin karnından kesesi ancak görülür ve alttan muayenenin hicbir zararı yok kesinlikle düşük gibi bi duruma sebep olmaz asla. O yüzden muayene için rahat ol ama illa istemiyorsan bir hafta daha dur. Ben benm 6+5te alttan ultrasonla kalp atışı zor duyuldu düşün. Ve en az 4 5 defa alttan ultrasonla bakıldı hicbir zararı yok
Havvanurerolll Dilanbg canım devlete başta gitmek hatan olmuş ama olsun hafta başında hemen özele git inşallah sağ Salim kavuşursun hiç sıkma canını sen. Şikayette etseydin o terbiyesiz her kimse ben olsam asla peşini bırakmam ben asla alttan muayane falan olmadım istemiyorum dediğin halde sana onu yapamaz zaten ne halden anlamaz insanlar ya.
lnyldr Dilanbg canım sinirlenmekte haklısın ama benimde ilk muayenemde ultrasonla baktı bişey göremedi alttan muaayane etti ve bende beş haftalıktım bunu sana önermesi gayet normal ve Altan muayenenin hiç bi sakıncası yok
Siner Dilanbg hiç canınızı sıkmayın lütfen. Ben artık devlet hastanelerinden kesinlikle iyi muamele beklemiyorum. İstisnalar hariç tabiki. En son aciline gitmek zorunda kaldım ve niye gündüz gelmedin diyen bir hemşire karşıladı beni. Öyle demesinin sebebi durumumun aciliyeti değil kendisinin uğraşmak istememesi çünkü henüz muayene bile olmadan söyledi. Tabi öncesinde kadın Doğumcu var mı acilde diye sorduk durumunuz acil değilse boşuna gelmeyin bakmazlar gibi bi cevap aldık. Sanki hobi olarak akşamları hastanelere gidiyoruz. Ama devlet hastanelerinin bu tavrına alışık olduğum için hiç umursamadım onları kaba tavrının aksine muayenemi oldum iyi akşamlar deyip çıktım. Siz de hiç kendinizi üzmeyin lütfen değmicek insanlar için
MucizeAnnesi3545 Devletler byle canım genelde sıkma canını, durumun varsa özele git yoksa arastır başka başka doktorlara git bak hangisine için sinerse onda devam edersin. Bi saf salak yüzünden kendinide bebeğinide üzme annesi 🙏🤗
Dilanbg Merve43 evet belkide hiç zararı yoktur zaten bana sunduğu teklife değil bana güzelce anlatsa tamamdır okey yine istemiyorsam istemediğimi belirtir çıkardım ama beni kücük cocuk gibi azarladı hemşire resmen onca milletin içinde birazda içine kapanık biriyim ağlaya ağlaya döndüm
Dilanbg Havvanurerolll malesef azarı işittiğimle kaldım benimle güzel konusmus olsaydı belki kabul de edecektim ama ben burda muayene biçiminden yakınmıyorum gördüğüm muammele işittiğim azar üzerine birde o heyecanım o stresim kursağımda kaldı asla helal etmiyorum hastanenin içinde kendimi kaybettim ağlamaktan çok kötü oldum
Dilanbg Siner gerçekten haksızlık yapana işini yapmayana hastaları böyle afedersiniz it yerine koyan bütün hastane personellerine hakkımız haram olsun
Dilanbg Girlmom evet belki değildir ben zaten muayene yöntemiyle ilgili değil işittiğim azardan dolayı cok kötü hissettim
sevval55 Dilanbg canım karından cok zor görüleceği için alttan bakmak istemis doktor size alttan bakıcam diyosa baska kime guveniceksin yada kimin lafına inanıcaksınki demekki öyle gorulecekti oda sana sinirlenmis terbiyesizlik yapmıs tabi o ayrı. Ama bence doktorun işine karışma tehlikeli olsa yapmaz.
Alessia Dilanbg Ben hep alttan baktırdım bır zararı olsa bakmazlardı kı ozel doktora gıdıyorum .. Devlet boyle kımsenın kahrını kaprısını cekmezler hemen azarlarlar
Suna_Aysal Alessia bende 10. haftaya kadar alttan baktirdim diger türlü pek görünmüyordu . Zarari olacagini sanmiyorum özel doktor benimkide .
dnz01dnz Dilanbg lütfen cimere yazın yaptıkları her zaman yanlarına kalıyor milletin vergisiyle milleti azarlıyorlar Allah vicdan versin
Alessia Suna_Aysal 27 haftalıgım hala allatn bakar acıkma enfeksıyon mantar vs var mı dıye zaten azıcık ucunu sokuyor o zaman esıyle ılıskıye gıren herkesın bebegı duserdı ılıskı daha tehlıkelı o zaman
Merve43 Dilanbg Çok haklısın ben de hemşireyim ve malesef bizim meslegimizde de var böyleleri. Inan bana bazen yüzüme bakmıyorlar hiç söylemiyorum da hemşire olduğumu kolay gelsin diyorum iyi çalışmalar diyorum cevap bile yok. Bazıları böyle iste allah her alanda azcik merhametli insanlarla karsilastirsin