Ozgee_ Sol tarafıma yatmaktan solum çürüdü. Gerçekten bebek sadece solumuza yattığımızda mı daha rahat oluyor.
Merve43 Ozgee_ valla benimki sol tarafta 34 haftalığım şuan soluma yatınca kasiliyor bebek bence rahatsız oluyor çok mu eziyorum bilmiyorum ki
ekara Ozgee_ ben sağada yatıyorum. Aslında istediğin gibi yatabilirsin zaten rahatsız olursan yatamıyosun.
Mom72626 Ozgee_ soluma yatamıyorum kızım hem rahatsız oluyor ben de nefes alamıyorum ben sağ tarafımda uykuya dalıyorum ve sırt üstü de yatıyorum doktorum sen nasıl rahatsan öyle yat dedi. İlla soluna yatacaksın diye birşey yok sadece tansiyonun düşerse sola yat ayaklarını kaldır dedi doktorum. 35. Haftamdayım hala böyle yatıyorum
wishoflove banu çiftçi sağınıza veya solunuza yaptığınızda bebek hareketlenir, rahatsız olduğu için değil keyiflendigi için dedi. sağ sol çok fark etmezmiş ama sırt üstü pek yatmamalıyız dikkat etmemiz gereken o ☺
CicekGirayBysl wishoflove demek Benim sıpa o yüzden hareketleniyor ne gece ne gündüz uyutmuyor😁 sağa yatsam sağa tekme yumruk sola yatsam sola tekme yumruk 😁
minikkurabiyem2019 wishoflove dinledim canım onu ben sola yattıgında hareketlenir sanmayın ki cocugu rahatsız ediyorum diye demişti keyfi yerinde diye konusmustu ama sol dedi sag demedi sanki. Tabı sagada yatılır yoksa nasıl uyuyacaz bu bel agrısıyla . 😌
[silindi] wishoflove evet onun bu konu hakkında videosu vardı ben de izlemiştim sağ ve sola yatılabilir diyordu
MucizeAnnesi3545 Ozgee_ benim bebeğimde sol sağ yatınca rahatsız oluyo, sırtıma yandan yastık koyup öyle düz uzanıym öyle rahat ediyoruz
Beyzanurlina Ozgee_ sürekli solunada yatma yani🤣 sagınada yat arada bısey olmaz 😂 kasmıyorum ben cok kendımı sag sol dıe🤣
wishoflove sevval55 ben soluma da yatsam sağıma da yatsam illa sırt üstü uyanıyorum. :) bir çözüm bulamadım buna :)
pelin_87 Ozgee_ bana doktorum 20. Haftadan sonra sola ya da sağa dönük yat dedi ille de sol değil kuzum, sola yatmak kan bebeğe kan akışının daha rahat olmasını sağlıyor
SumAsel Ozgee_ ben sol tarafta rahat ediyorum. Sağa ya da sırt üstü yattığımda hep ağrım oluyor. Bir de araştırdığımda sol tarafta hem bebeğe giden kan dolaşımı hem de kendi organlarımızın çalışması daha iyi oluyormuş..
MucizeAnnesi3545 M-Ali hiç hareket etmediği gibi hareketler yapıyo öyle yapınca, resmen pıt pıt pıt diye vuruyo
NaileK Çoğunluk sağıma yatıyorum soluma yatınca çarpıntım oluyor.doktorlarda illa solunuza yatin demiyor.
minikkurabiyem2019 wishoflove ay bendede olmaya basladı gece biraz kendime gelince sırt ustu yatıs pozısyonda buluyorum kendimi 🙄 ama canım skılıyo acaba bebege bişi oldumu diye düşünüyorum sonra☺️