Humakusu 1 haftayı geçkin süredir kasılmalarım oluyor bazen sık sık bazen seyrek muayene edip geri gönderiyorlar olası bir Doğum durumunda Yaşar mı 34 haftalık bir bebek 🥺
Mesa33 Humakusu inşallah bu günleri atlatıp doğmayan bebek yapmışım gibi postlar açarsın. Allah şifa versin.haftası da çok küçük değil. Bir şey soracağım canım. Kasılma nst de mi çıkar yoksa normal ultrasonda da görünür mü.
Sengulkrgz Humakusu Bildigim kadarıyla en son gelisen ciger oluyor oda gelisimini 37.haftalarda vs tamamliyor.Eğer erken doğum gibi bir durum olduğunda ciğer geliştirici iğne vuruluyor.Ha ablam 30 haftalık doğurdu sezeryan ile alındı sebebi suyu bittiğinden şuan gayet sağlıklı yaşına girecek neredeyse.
Kerem_alyadua Humakusu neden yasamasınki 26 27 haftalık doğan bebekleri yasatıyorlar benm oğlum 35 haftalık doğdu küveze bile girmedi
Konul_Nilay Humakusu benim erken doğum riskim var.doktoruma sordum.dedi en idealı 34 haftaya gelmesidi.ama 30-32dede küvezde kalıyo korkma
Humakusu Mesa33 kasılma karnın taş gibi olması ile oluyor canım yani ben öyle farkedip gittim nst de sancı çıktı
nermin2016 Humakusu merhabalar biz uc kardesiz bir tek abim dokuz aylik ben 8aylik dogdum kucuk erkek kardesim 7aylik,in sa Allah hersey guzel olur Allah korusun yavrunu,hepimizin evladini Allah korusun
pelin_87 Humakusu 29. Haftadan sonra her türlü yaşatıyorlar eğer bebekte çok büyük rahatsızlıklar yoksa kuzum. 24 hafta doğup yaşayan bile var
Askkokuluyavrum Humakusu 28 den sonra doğan çoğu bebek icin %90 ihtimal veriyorlar. Aklına kötü seyler getirme Allah’ın izniyle insAllah zamanında gelir. Nst de ne çıkıyor sancın açılman vs var mi
dvran22 Humakusu daha dün gece görümcem doğum yaptı 30 haftalık😊elhamdülillah yaşıyor ve sağlığı yerinde şükürler olsun rabbime binlerce defa
Gmsm Humakusu bende 23 haftalık hamileyim canım karnım taş gibi geriliyor ama sancı ağrı Yok şükür acaba neden olabilir genellikle hareket ettikçe oluyor 😖
Nilveannesi10 Humakusu ben de gebelik zehirlenmesi olacağı için 32. Haftada sezeryan olucam. Bebek beni zehirlemeyecek küvezde büyüyecek bir süre. Yaşamama riski 30 lu haftalardan sonra yüzde 10 diyor doktorlar . Allah büyük yaşayıp görücez.
Humakusu Nilveannesi10 rabbim yardımcımız olsun hepimizin canım mevlam sağ Salim kavuşmayı nasip etsin
haklisinesracim Humakusu korkma canim yaşar Allahin izniyle mudahale ederler zaten küvözde kalir en fazla üzülme sen
gulsenkonakli Humakusu 25 haftalık bebekler dahi yaşıyor , bebeğinizin sağlıklı uzun ömrü olsun inşallah vaktini bekler ve sizi üzmez🙏🏻😊
Humakusu gulsenkonakli inşallah canım erken Doğum riski var demiyorlar zaten sadece sancı çıkıyor minik Sancılar diyorlar rahim uzunluğum 34 fahim ağzı da kapalı dedi doktor bugün ultrason ile karından bakıp
Neslihant Humakusu bnde ayni durumdyim cnm cok endiseliyim ama dua ediyorum Allah yardimcimiz olsun insallah
Humakusu Neslihant bugün yine muayene oldum karından ultrason ile rahim uzunluğum iyi rahim açılmam da yokmuş rahim ağzı kapalı dedi ama neden bu sık sık kasılmalar