Reparista cnm bana ali irfan güzel dr önerisi verdi bgn sordum bir tane sanko da yunus emre dye bir doktor var onu dedi ama gttm berbat bir dr.Amerikan hastanesinde Faruk Bekir varmis.Cok iyi bir doktormus.Ilk önce Ncr ye gttim ama esim hastaneyi beğenmedi.O nedenle iptal ettik.Amerikan hastanesinde karar kıldık.