seymaaygunsafca canım benim arkadaşım esra hanımla doğum yaptı ve bin pişman olmuştu. Kızcaazın sancıları çok yüksek olmadığı halde gün boyu suni sancı vermişti kıza. Baya yordu arkadaşımı. Daha sonra da bebek doğmuyo deyip sezeryana almıştı. Yani son ana kadar normal olur dedikten sonra doğum zamanında sezeryana çevirmişti birden. Ben sezeryancı diye duydum. Kendimde Yaşam hastanesinde Esin hanıma gidiyorum ve çok çok memnunum. Geçen gün artık sancıdan yalvardım hocam nolur suni sancı verin artık yoruldum doğurmak istiyorum diye. Hayır biraz daha sabret az kaldı, suni sancı zaten vericem ama saatlerce verip seni yormak istemiyorum, o yüzden sancılarını artmasını bekliycez dedi. Normalin bile normal olmasında ısrarcı bebekle yada anneyle ilgili bi sıkıntı olmadığı sürece. Bende doktor kuzenimin önersiyike gitmiştim. Hatta giderken ya dedim doktor doktoru , kesin aynı hastanede çalıştıkları için reklam yapıyo falan diye düşündüm. Ama hiç öyle değil. Birde aynı hastanede Sema hanım var. Ondan da hastaları çok memnun duyduğum kadarıyla. Hatem Nazire hanımı hiç önermiyorum, kibarca soru sormama rağmen kaç kere tersledi beni. Birde tmm iyi bi doktor ama başı cidden çooookk kalabalık yani doğum için gidipte sancı çeke çeke bekleyeni bile gördüm, kadıncaaz bi nst bağlancak diye 40 dk bekletti kapısında. Eşi kavga çıkardı da sonra hemen aldılar. Ondan sonra benim eşimde çok sinirlendi bi daha asla gitmeyeceksin o kadına dedi😅 Ben şimdi ki doktorumdan çok memnunum. Her şeyi çok güzel tane tane açıklıyo. Hatta iki üç gece sancım oldu, telefonla ulaşabildim. Mesaj attığında da elinden geldiğince çabuk dönen biri