Bende bankacıyım 15.haftam 3katlı subede bütün gün in çık.kimse haldende anlamıyor saolsunlar daha şimdiden ne halsizliği falan.elimden geldigince kimseye muhtaç olmadan işimi yapmaya calısıyorm eksik kişi çalısıyoruz diye ama rapor alıp bırakcakmıssn yüz üstü bunu anladm.kimseye yaranılmıyomus.Allah yardımcımız olsun