Bende kamuda sağlık personeliyim. Nöbetler çok yorucu 24.haftadan sonra mesaiye geçtim. Nöbetler çok ağır geliyordu şimdi de her gün mesai zor geliyor sabah çok erken kalkmak zorunda kalıyorum
28+5 im az kaldı sabrediyorum 32. Haftaya gelsekte izne ayrılsam diye