ayseguloks bende 4 ay yaşadım bu durumu, hiç kafaya takmayıp bu ay kesin olmaz dediğimde kahverengi lekelenmem oldu, adetime 5 gün kala, gebelik testinde çift çizgi çıkmıştı, sonra da kan verdim zaten 66 ydı beta. İnşallah gebesinizdir, hakkınızda hayırlısı olsun