Beyzacakar 2 buçuk aylık hamileyim ve çatlak kremine başlamam lazım artık geç bile kaldım. Önerebileceğiniz memnun kaldığınız kremleri jelleri yazar mısınız ? ☺️☺️❤️
LINDAMAY Beyzacakar aktardan içince cilde iyi gelen bir sürü yağ ve vitamin olan bir karışım yaptırdım. Önce onu sürüp üstüne normal yoğun bakım kremini sürdüm nivea filan gibi. Çünkü tek başına yağ sürmek yeterli gelmiyor nemi cilde hapsedemiyor. 2 haftadır düzenim bozuldu ihmal etsem de ilk hamile olduğumu öğrendiğim günden bu yana düzenli sürdüm. 35 haftalığım çok şükür bir çatlağım yok inşallah bundan sonra da olmaz. 🙏
Sdfayrks Beyzacakar ben hindistan cevizi yapı ve tatlı badem kullandım hiiç Bi etkisi olmadı şimdi daha fazla çatlamayım diye lierac kullanıyorum ayrıca da limon kullanırsan çatlama dediler ama derinin kalitesine bağlı tamamen
sevval55 Bence en guzeli ve en dogalı hindistan cevizi yagı annem cilt bakim ve guzellşk uzmanı bana onu tavsiye ediyor ısrarla, saf hindistan cevizi yagı alın kavanozda watsons gratiste var ben inanmıyorum catlak kremlerine
Minagece Canım daha erken değil mi doktorum bana dördüncü Aydan sonra başlamamı söyledi unı babyninkini tavsiye etti. Daha başlamadım
Beyzacakar Minagece normalde öğrendiğinden beri kullanılmaya başlanıyormuş rahim kendini o zamandan beri hazırlamaya başladığı için
OznurC Bio -oil yağ ablam 2 çocuğundada kullandı hiç çatlağı yok bende kullanmaya başladım bakalım göreceğiz
Jfm OznurC aynen bende onu kullanıyorum 36 dayım bende de çatlamadı şükür🙏 Yağ bazlı olduğu için diğer kremlere nazaran daha uzun süre nemlendiriyor. Ciltteki ince çizgilere bile iyi geliyor. Çok fazla krem alıp kullandım lierac incia mustele vs ama bunun nemlendirmesi süper
Jfm Beyzacakar hayır aktarsa satışı yok eczaneden alabilirsiniz. Hatta ben dermo eczanem sitesinden eczanedeki fiyatın yarısından da düşük fiyata aldım
Badevehande Striacare 👍benim karnım baya erken çıktı 7 aylık gibiyim halbuki 5,5 aylığım ama çatlamadım
Reparista Beyzacakar bende frei öl kullanıyorum alman markası ve içeriği temiz birde Hindistan cevizi yağını kullanıyorum hindistan cevizi yağını ne için kullandıysam hep iyi geldi
Demirleblebi Beyzacakar bence en iyisi vazelin yada Hint yağı. Ben 23 haftalık hamileyim ve 8 kilo aldım ama hiç çatlak yok. Hiç çatlak kremi vs kozmetiğe bulaşmadım. Vazelin sürdüm ve gayet memnunum
sevdicek Beyzacakar ben bunu kullanıyorum uni mom göğüs altında kızarıklıklar vardı onlara sürdüm iyi geldi göbeğimde vs çatlak olmadi şu ana kadar 28. Haftadayim canim tavsiye ederim https://i.hizliresim.com/vap7Jz.jpg
Ikbalper Beyzacakar ben tavsiye üzerine lierac aldım 2 ablamda lierac kullandı ve hiç çatlakları yok🤗