Sirincili Kızlar 33 olduk dün kontrolümüz vardı hala dönmemiş bizimki🙆🏼♀️ 36 ya kadar döner dedi doktor 🤲🏻 Hatırlıyor musunuz kaçıncı haftanızda döndü baş aşağı🙋🏼♀️
Birgaripgebe Sirincili benim ki 36+0 da gittiğimde dönmüştü. 2 gün önce yani şimdi acaba geri döner mi diye sıkıntı yapıyorum. ay çok sıkıntılı doğsa da kavuşsam artık.
Sirincili Elifdikel bunu anlayabilir miyim acaba dönse belki tekme yerlerinden anlarım sen anlayabiliyor musun aradaki farkı canım😀
Sirincili 123annecim bende bekliyorum dönmesini 🤲🏻 Normal için hiçbir engel yok sadece dönmesini bekliyoruz 🤲🏻
Akbulut Ben de şimdi çıktım hastaneden 29+1 günlüğüz makat pozisyonunda dedi doktor o yüzden ben de merak ediyorum dönmesi için bişey demedi sadece doğum şekli ne zaman belli olur dedim ben normal istiyorum diyince dönmezse doğuramazsın dedi sadece
Prens12 Sirincili ben anlayamadım canım sert Bi yer oluyor du kafası sanıyordum oysaki poposuna elliyormuşum çocuğun😂😂
LINDAMAY Sirincili 35+5 hala dönmedi 37 haftada hala dönmediyse sezeryan günü verecek. Dönsün diye şuan 4 ayak üzerinde duruyorum böyle dönüyor dediler
BayanTheacer LINDAMAY oğlum 40.Haftasında tam gününde doğdu ve suni sancı verilmeye başladıktan 6 saat sonra döndü normal doğum oldu . 37.de dönmezse sezeryan denmesi tuhaf 🤔
Sirincili LINDAMAY canım bende araştırma yaptım biraz evet emeklemek ve secde pozisyonu diyorlar bende deneyeceğim bakalım 2 hafta sonra gittiğimizde işe yaramış olacak mı🤲🏻
tunamom1907 LINDAMAY ay evet benmkide öyleydi dediğiniz gbi bende durdum öyle bide secde pozisyonnda kaldm hep işe yaradı bebeğim döndü inşallah sizin bebişte döner
Gelmsim LINDAMAY bende gebe bilgilendirme eğitimin de bir hikaye dinledim baş aşağı yatman gerekiyor gebe ütü masasına yatmış ve eşi buraya gel kızım falan demiş yaklaşık on dk için de dönmüş ve farketmişler
LINDAMAY BayanTheacer yaz olduğu için beyfendi doktorum tatile çıkacaktır onun için gün vermek istiyordur. Kabul etmedim gün verseniz bile 40 haftalık olacak şekilde gün verin son ana kadar beklemek istiyorum dedim.
ikiKizAnnesi_ Sirincili son doktora gitiğimde 25 haftalıktım , bebeğim dönmüştü doktorum bebeğin kafası aşağıda dedi atta eve geldiğimde anneme sordum anne normal mı diye 😀
Burcu_duzgun Az önce doktordan geldim bizde 32 haftalığız dönmemiş makat gelişli dedi iki haftaya dönmezse sezeryan olucam çok korkuyorum inşallah döner 🙏🏻
Sirincili Burcu_duzgun bende aynı senin gibiyim canım hatta dün moralim bozuldu doktor bunu takma döner illaki dedi ama ne bileyim 😔
SemaAsya Sirincili 24 de aldı pozisyonunu 32. haftadayız değişmemiş. Secde pozisyonunda durmak faydalı diyorlar dönmesi için.