Kubrakocerr Tazeanne0134 Akşamları çok şişiyor bugün doktora gittim o da 20 de daha net belli olur dedi
G-2428-g Kubrakocerr bende 15 haftalıgım 19 a dogru cıkar büyük ihtimal ama bu kişiden kişiyede degişiyor tabi bazı kişilerin iş karno fln büyük oluyo hemen kos kocaman olmamasıda çatlaklar için daha avantaj yakında cıkar Allah ın izniyle 😇
Kubrakocerr G-2428-g Bugün doktorda 20 de net belli olur dedi çatlağım karnımda hiç Yok ama göğüslerim çatladı
Hilalmhsn Kızlar bnde 15 haftalgm sadece yarım kilo almsm cinsiyeti öğrenen varmı aranzda çikolata yiyip gittim cok hareketliydi doktor göremedim dedi 😏
Tazeanne0134 Kubrakocerr nasip kuzum bakalım cinsiyet için bende perşembe günü gidecem şimdi 14+4 haftalık hamileyim pembe günü 15+4 olacam bakalım
Aysenurgocmez Ya kizlar bise sorcam 3lu tarama testinde doktor sadece kanmi aliyor ultrasyonda bakmiyormu