Dün sağlık ocağında test yaptırdım beta hcg 0.5 çıktı bugün hastaneye geldim kadın doğuma hamile kalmış olabilirsin dedi inanamadım Cumartesi günü kanamam oldu ve hala kahve rengi koyu bir şekilde devam ediyor inanamadım nasıl olur bundan 1 ay önce kürtaj olmuştum ama korunmadım hiç bu kadar çabuk kalmış olabilir miyim ??? Lütfen yazın