Nur5541 benimde baya sancılarım geliyo ama daha beklemedeyiz ☹️ Gözün aydın canım sağlıkla büyüsün evladın inşallah 🙏🏻♥️
Bişey soracaktım seninle haftamız aynı ya benim bebeğime çok iri diyorlar ama değil bence çünkü oğlumada öyle dediler ama dediklerinizde altında doğmuştu
senin bebeğin ne kadar doğdu