Nur5541 Canım ya benim anladığım kadarı ile senin doktorun sezaryancı. Normal Doğum haftası 39, sana neden haftaya 38de sezaryen diyor. Tatile gidecek! Gitmeden bıçak parasını alayım diyor. Bol bol yürü, hamileler için videolar var kontrollü bir şekilde uygula. Geçen bir arkadaşımız daha yazmıştı 39 haftası bayrama geliyor diye doktoru sezaryen demiş. Normal doğum isteseniz de istemeseniz de yine de başka bir doktordan daha görüş alın bence. Sizi böyle sıkıştırmalarına izin vermeyin.