Nur5541 merhaba canım 37+1 ve bebeğim başından beri ters duruyor 😔 İlk gebeliğimde böyle bişey yaşamadım 29-30larda dönmüştü ve normal doğum yaptım şuan 1 yaşında 🙏🏻 Kızım hala dönmedi 😔 doktorum da döner diyo akupunktura gönderiyor bu Salı günü karnımdan eliyle döndürecek masaj yapar gibi bence doktorunuza bu elle , karından döndürmeyi bi sorun