Canım benim hiç dönmedi döner diye hep beklettim doktorum beklemez artık bebek demesine rağmen bekledim 39+1 de sezaryen kabul ettim sonuç oğlum çok sıkıştı kafası yan sırtı mor doğdu şükür düzeldi ama benim ısrarım sebebiyle oldu çocuk doktoru 3 gün daha alınmamış olsaydı kaybederdik dedi ve ben çok kötü oldum yine hamileyim ve asla 39 kadar beklemem o yüzden doktorunu dinle normal doğum diye ısrar etme