Eylul0212 canım valla ben ayakta kaldığım zaman ayaklarımın altları sızlıyor çok acıyor bu ara şişlikler de olmaya başladı , fazla yürümüyorum da yoruluyorum hemen genelde evdeyim arada dışarı çıkıyorum , benim bel ağrım yok çok şükür bu ara sadece pelvik ağrısı çok onun dışında göğüs mide ağrısı falan yaşıyorum