Bende tiksindim ilk aylarımda, hatta arkadaşlarında dediği gibi eşim içip yanıma gelince öfleyip pöfledim. Şimdi hazımsızlık sorunu yaşıyorum. Yürüyüş, soda, su fayda etmediği yerlerde bi tane içiyorum maalesef. Bilen bilir tuvalet ihtiyacına hakkaten iyi geliyor. Ama en fazla 1 tane. O da bikaç günde bir oluyor. Normalde de bi paket bir hafta belki daha fazla giderdi zaten. Ama pasif içicilik de maalesef içtiklerimiz kadar zarar ediyor 🤦🏻♀️🤷♀️