Şunuda paylaşmak isterim sizinle ilk hamileliğimde bende içiyordum günde bir tane iki tane sonra 14-15 haftalıktı kalbi durmuştu bebeğimin kürtaj oldum tabi çok vicdan azabı çektim olacağı var tabi oldu ama kendimi çok suçladım gerçekten üzülüyo insan bunun için zorda olsa bırakmanızı tavsiye ederim gerçekten Allah kimseye yaşatmasın evlat acısı çok zor 😞😢