arkadaslar beylikduzunde ozel hastaneye gidipte normal dogum yanlisi bir doktor var mi ? ya da dogumunu normal yapan var mi? varsa hangi hastaneye ya da hangi doktora gittiniz? Benim bebegim iri bir bebek olacaga benziyor ben normal dogumu deneyecek bir doktor ariyorum. yardimci olursaniz cok sevinirim.