dilekgkhn 2,5 haftalık hamılelıgı nasıl ogrendınız bravo bence buyuk bır başarı guzel tespit mıdenız bulanamaz ben 5 haftada keseyı gordum o haftada ultrasona gırmeyın gozukmez zaten ayrıca bende yurt dısındayım ve doktorları cok ıyı cok profesıyonal rıskı gebelık yoksa en fazla 4 kez ultrason hakkınız olur burda kalp atısınıda 13 haftaya kadar dınletmezler bebege rısklı goruyorlar doplerle dınledıgı ıcın