Kızlar merhaba. Sanırm yaklasık 2-2,5 haftalık hamıleyım cok ıstedıgım bekledııgm bıseydı ama cok da suprız oldu yarın ılk kez ultrasona gıdıcem. Ama uyku halımden ıdrara sık cıkma gogus sısmesı acımaası var. Ara sıra karnım alt taraflaeı agırıyo cok su ıcıyorum akıntım bıle gelmıyo. Ters gıden bışeylermı var? Neden kusmuyom mıdem bulanmıyo?