Cenkerim canım ben 36. Haftamdayım hiç çatlağım olmadı çok şükür kaşındı karnım o zamanda bebek losyonu sürdüm. Onun haricinde ablam ikiz gebelik geçirdi onunda çatlağı yoktu. Oda kayısı yağı kullanmış hisdistan cevizi ve badem yağını öneriyorlar genelde ama burda baya ünlü bi aktar var o kayısı yağını vermiş ablama. Onunda hiç çatlağı yok. Istersen bi araştırıp dene.