Tgt Canım doktorlar zaten hep korkutuyolar anneleri halbuki hassasız böyle yapmamalılar. Kilosu için üzülme gayet iyi daha zamanın var doğana kadar 3 kiloyu bulur inşallah. İçin rahatlasın diye oğlumu örnek vereyim 5 yaşında çok tombul bir çocuk değil şuan ama sağlıklı ve yaşıtlarından uzun doğum kilosu 2.250 gramdı küveze alınmadı sütle beslendi mama vermedim bile çok şükür hasta olan bir bebek olmamştı. Şuan ikinciye hamileyim bu defa doktor geriden geliyo zayıf dese bile kafaya takmıcam çünkü oğlumda stresten zor zamanlar geçirdim tansiyonumdan besleyememiştim yavrumu sana tavsiye takıpta bebeğinide üzme 😘