Tgt
Doktorun yaptığı terbiyesizlik bence bir hamileyi paniklettiriyor. Kilosunu gerekmedikçe söylemiyor çoğu doktor bile. Ki en doğrusu yoksa kafamıza takıyoruz. Minyon olsun nolmuş ki sağlıklı doğduktan sonra. Bir sürü prematüre doğan bebek biliyorum allaha şükür tek hastalığı olmayan olsaydı sağlıksız onlar olurdu. Yüreğini ferah tut bence