Benef Öncelik normal doğum. Her şey yolundaysa öyle yönlendiriyorlar. Mecbur kalmadıkça sezeryan yapmıyorlar. Doktorunuzla konuşun yine de. O gücü kendimde görmüyorum diye.
cansu123 Alessia ya burda normal doğumu ebeler yaptırıyo doktor girmio bağırıncada pis pis konuşuyolarmış :( yaparken iyidi bağırma diye ben kaldıramam laf söylerlerse
Deletedmom133 cansu123 çünkü anestezi doktoru sebebini sorup dosyaya işliyor yalan yazı yazmak yasak ceza alırlar çünkü 💁♀️
Symgmnr cansu123 dene şansını istersen kuzum. Alttan muayenelerde çok kasılıyorum vs dersen belki verir ama psikiyatrist dedi doktor
Minedemir15 cansu123 son çare olmazsa sezeryan yapmıyorlar normal doğum yapma ihtimalin yoksa sezeryanı düşünüyolar