Yigitalpinannesi keyfı yasak demısler zorunluyuda bınbır cıle cektırdıkden sonra yapıyorlarmıs 3 arkadasımı mahfettıler 20 tansıyonla 5 saat sunı sancı verılırmı acılma zaten yok otekı devlet hastanesı tadılatta dıye baska hastaneye nakletmısler ordakı doktoru sezeryan dedıgı halde bunlar kaileye almamıs kız 3 gun bebegını bıle goremedı yogun bakımda yattı allah kımseye yasatmasın