Ebrugunesss Kızlar birşey soracağım bugün şeker yüklemesi yapıldı. Değerlerim 0.dakika:80 1.saat:137 2.saat:97 3.saat:93 çıkmış normal değerleri bilen var mı benimki nasıl sizce
Nese_anne Ebrugunesss kaçıncı haftada yaptı dr unuz şeker yüklemesini ben 24. Haftadayım daha söylemedi bana yapacagını
Badevehande Ebrugunesss 3 kere mi kan verdiniz yoksa açken bir şurubu içince 1 saat sonra tekrar bir kere daha verip bitti mi
BirVeraAnnesi35 Badevehande tamda ona bakıyordum bende😊 bugün yaptırdım 2 kere kan aldılar bnden ama burada hep 3 kez alınmış yazıyordu hemşireye sordum yaşın 30u geçmemiş ya ondan dr istememiştir 3.yü dedi çok manasız buldum bu cevabı ama anlamadım da boşa gitmese bari
Ebrugunesss Badevehande sabah ilk gittiğim zaman hemen kan alıyorlar sonra şurubu iç diyorlar şurubu içiyorsun sonra 3 kere daha kan alıyorlar mesela ilk kanı 8 30 da aldılarsa ikinciyi 9 30 da üçüncüyü 10 30 da dördüncüyü 11 otuzda alıyorlar canım
Badevehande BirVeraAnnesi35 hiç sorma durduk yere her ay 2-3 tüp kan verdim kah doktor değişikliği kah ikili test için yok şeker yüklemesi valla kansızlık çıkacak en son😂😂
Figeen beyazguvercinim33 ilk aç karna alıyorlar sonradan tok karına. Hem açlık hem tokluk. Aç gitmelisin bence. Çünkü ben tok gittim yapmadı 🤦🏼♀️
Ebrugunesss beyazguvercinim33 gece 12 den sonra birşey yemeyin su bile içmeyin sabah da aynı şekilde su bile içmiyorsunuz tamamen aç oluyorsun canım
Ebrugunesss Figeen sizin söylediğiniz açlık tokluk kanı şeker yüklenmesinde yemek yenilmiyo kan alınsa bile canım
BirVeraAnnesi35 Badevehande evet ben birde 2 haftadır böbrek sorunuyla uğraşıyorum hergün kan verdim birdaha vermem artık kan bitti 😂
MrsG Ebrugunesss sabah su içebilir niye öyle dediniz ki. Bende geçen hafta yaptırdım gece ilacımı içtim yattım sabah da suyumu içtim yoksa dayanamazdım. Hemşireye de dedim su içebilirsin zaten sorun yok dedi.
Ebrugunesss Nese_anne Benim annemde şeker olduğu için bana 13. Haftamda yaptılar sende olabilr erken yapmamız lazım diye ama normalde 24. Haftada yapılıyor diye biliyorum
kevser29 Bana da en az 12 saatlik açlıktan sonra denildi. Ac iken 1. Ictikten 1 saat sonra ikinci 2 saat sonra da 3. Kanınız alınıyor. Ben 75 cc içtim içeceği..