Caah Bebeğinizin boyu kilosu nasıl hareketleri filan bizimki iyice hareketlendi karnım sanki inip kalkıyor içimde kıpırtı bizim boyumuz 42cm kilomuz 1.650 Mış bu hafta ne iri ne zayıf diyor doktor normalmiş...çok şükür..
Esra1260 Caah 29+2 yim ben boyu 40cm kilosu 1500 aynı benimkide hiç durmuyor sürekli kıpır kıpır 🤦🏻♀️
FSCMK Caah bizde 31haftalığız ama en son26 haftalıkken gitmiştik 840 gr dı şimdi kaç hiç bilmiyorum Cumartesi bakalım görücez
R_abia Caah 30+5 iz en son 29+4 gittim 1851 gramdı boyunu söylemedi doktorum oyüzden bilmiyorum ☺️ Hareketlerimizde güzel şükür 😁sıcakalrda günler geçmek bilmiyor 🙄🤦♀️
GuelGltkn FSCMK herkesin bebegi baya kilolu burda yazanlara bakinca benim ki azmis gibi geliyo 😂 ama doktor haftasiyla tam uyumlu diyo senin ki suan ne durumda
Bellabells Caah benim bebeğim pek hareketli değil baştan beri canım.30+4 te doktordaydık kilomuz 1940 boyumuz 44 cm.10 kilo almışım.sıcaklar da cabası.iyice ağırlaştım.
Bellabells Caah ultrason ölçümü 33+ 2 gösteriyordu.tabi bunun bir de çıkarması var.doğuma iki ay var ve 2 kiloyu bulduk.rahat 3 ü geçecek.rabbim hepimize bir avazda kurtulmayı nasip etsin 🤲🏻
GuelGltkn Caah bi hafta önce kontroldeydim ozaman 30 haftaliktim 1300 dedi doktor iyimis yaki ne cok az ne cok iri
FSCMK GuelGltkn seninkinin kilosu ne kadar canım ben en son 26 haftalıkken gitmiştim 849 gr dı Cumartesi gidicem bakalım ne diyecek
espalp Caah 31+0 olduk bugün🙏🏻 Karnım çok kaşınıyor öyle böyle değil nasıl geçicek bu bilmiyorum. Sürekli nemlendirici sürüyorum hafifliyor ama çatlakları daha da yırtasım var 😂
GuelGltkn FSCMK 29+6 da 1300 dedi doktor benim de haftaya dali tekrar randevum var benimki simdiye kadar haftasina göre dedi doktor ama burda bakiyorum ayni haftada olanlar 1900 yazmis 😳 irite oluyorum öyle
GuelGltkn FSCMK burdaki yazilanlara göre az gibi geldi 🙈 doktor ve ebe iyi dedi yemem icmem de iyi cokta iri olmasin dogurmasi zor olur 😄