Aynı haftada aynı durumu yaşadım nst de farketmediğim sancı çıktı be rahim ağzı 4cm den 2,7 ye düştü hemen yatış yaptılar serum nidicard ciğer geliştirici ve bi iğne daha yaptılar ismini hatırlamıyorum 3 gün yattım ve sancılar kesildi çıktım o zaman 27+5tik şimdi evdeyim günde 6 kes nidicard 2 kez magnorm içiyorum ve 31. Haftaya geldik doktorum en son kontrolde korkma dedi rahim uzunluğu 3,3 e çıkmış. Açılmam olmamıştı hala yok. Eylülü görmeyi planlıyoruz yani 36. Haftaları inşallah 🙏🏻 Bu arada ikiz gebeliğim ve o güne kadar en ufak bi sıkıntım olmamıştı. Tedirginliğinizi tahmin ediyorum ama inşallah ilaçlarla durdurulup ileri haftaları göreceksinizdir inşallah sakın stres yapmayın ve bol bol yatın bundan sonra 🙏🏻