4 gündür hastanede yatıyorum risk nedeniyle. Ben sancı hissetmiyorum ama nst ye bağlayınca sancı cikiyo. Doktor da en küçük bi agri çıksa dahi göndermek istemedi nolcaksa burda olsun gibisinden. Çok ilgili alakalı doktorum çok sağolsun 🙏 ama artık morallerim alt üst oldu biraz dertleşmeye ihtiyacım var sanırım basından geçen var mi yada fikri olan ? Teşekkür ederim 💚