Kbramsti 11 ve 12 haftada gitmiştim canım erkek demedi bişey demek için erken dedi ama bacak arasında çıkıntı var dedi ama bu haftalarda kızlarda da bu şişlik olur dedi sonra bir dahaki kontrolümüz 17 haftadaydı %100 kız dedilerr başka doktorlarda kız dedi başta erkek dememişlerdi aslında ama çıkıntı var diyince biz öyle düşünmüştükk her çıkıntı erkek olmuyormuş demekki 🤗