Canim anneminde benimde braun modelleri farkli 10 seneyi aşkindir kullaniyoruz. Sana tek tavsiyem epilasyonun ucunda ışık olsun. Benimkisi ışıklı bir model ve o kadar rahatim ki. Annem hep benden daha çok uğraşmak zorunda kaliyor ve illaki tek tükte olsa kaliyor. Ben her detayi net goruyorum. Hiç kalmiyor hemde daha hizli işimi halledip geçiyorum.