Koza Zuleyha18 işte onun şekli ödüllüymus o cezbetti beni o kadar aparatlardan anladığım yok yoksa :/
espalp Koza benimki Braun en az 15 yıllık vardır. Bikini bölgesine dayanamıyorum çok acıyor. Ama bacaklarımı onunla hallediyorum
Koza espalp işte ağdadan sonra nasıl geçiş yaparım onu bilmiyorum ama.. tüyleri falan sertlestiriyor mu ?
espalp Koza ağda kadar yumuşak değil bence. Ama ağdaya dayanamıyorum ben şu an çok acıyor mecburen epilasyon aleti ile devam doğuma kadar 😂
Alarasel Koza bikini bölgesine pek mümkün olmuyo canm bn sadexe bacaklarım için kullanıyrm gerisini ağdaya gidiyrm aldığm üründe philips çok memnunum tabikide bçraz uğraştırıyo ama güzel yani.
Koza Zuleyha18 modelini söylerseniz bir bakayım bende hangisiymis Philipste. Ödüllü olmasının sebebi ise şekli. İlk s şeklinde olan epilatör
Alarasel Koza philips satinelle advenced ıslak kuru kullanımı var ışığıda var alırken alınmayanlar vs de gözüküyo tavsşye ederm bi bak snde özelliklerine😀
Beybilicop Koza philips satinella hiç bir başlıgı olmayanını alın suda kullanılıyor şarjlı fenerli batık da yapmıyor
Beybilicop Koza ben başlıkları kullanamadım bir de bi ton para vermiş oluyorsunuz anneme de hediye başlıksız aldım ben tüm vücut kullanıyorum açıkçası
Koza espalp imc usulü yapıyorsunuz yani :D güzelmis valla bakalım ben ne kadar kesikle öğreneceğim bunu
espalp Koza 31’e geldim 2 kez kestim kendimi😂 ama ben uzun zamandır zorlanıyorum karnım kocaman belki 5.aydan beri görmeden yapıyorum