Sultandey Nl-oguz3561 37+3 hamileyim 4 kilo aldım ilk hamileliğimde 5 kilo aldım bünyeyle alakalı. Kilo almaya çok meyilli bir vücudum olmasına rağmen hamileliklerimde almıyorum. Ama zor geçiyo bulantı 9 ay sürüyo kusma ilk 6 ay sürekli sonraki 3 ay ara ara😣
Esesen Nl-oguz3561 tabi herkeste farklı oluyor. Bulantılar olunca zayıflarsın sende canım merak etme alamıyorsun o dönem sonra sonra baçlıosun kilo almaya. Bulantıların olmazsa da dikkatli ye canım çok kilo alıo insan anlamıyorsun bile nasıl nerden geldi kilo😂 aynı yiyorum hatta az yiyorum yürüyüşümü yapıyorum ama bir anca çat bir kilo artıyorum. Senden bağımsız ilerliyor yani dikkat et yine de🤭
Esesen Nl-oguz3561 sen her şeyden azar azar ye ama pekmez iç her gün bir kaşık badem ceviz meyve. Ekmek hamurişi yerine bunlar yararlı zaten bebeğe bunlar kilo aldırıyor hamurişi sana aldırır ona göre devam et bundan sonra😊
honey Ur1987 bende sendenim :) 60 kilo ile hamile kaldım, şu an 36+4 ve 18 kilo almışım :) Bakalım doğuma kadar kaç daha alırım :)ama evet bendede çok belli olmuyor, hatta kilo almamışsın diyenler var boyum uzun diye :))
Nl-oguz3561 Esesen pekmezin cinsi onemli ben zaten bebek kilo alsin istiyom tavsiyleriniz varsa acigim yaa ben bi de ceviz yiyemiyom midemi yakiyo 😂
_Kubraa53 Nl-oguz3561 Canım o kişiden kişiye değişiyo bence 😀 Ben ilk 3 ayda 5 kilo almıştım kimiside kilo verir yada hic almaz😀😀 Suan 21 haftalığım 2 kilo daha almışım. Bakalım ne kdar daha alıcam 😀😀
Esesen Nl-oguz3561 üzüm pekmezi içiyorum ben hem kan yapıyor hem bağırsakları çalıştırıyor hem bebek için iyi şükür😊
Elif_murat Miek çünkü aldığımız kilolar aslında yağ değil. Yani normal zamanda alacak olsa böyle veremeyeiz. Bunlar dokularda biriken amniyotik sıvılar, pelsanta vs vs. ( ben kendimi böyle teselli edicem ) 😁😁