Nl-oguz3561 Arkadaslar ben 8 haftalik hamileyim. 58 kilo ile hamile kaldim.simdi 58,5 -58,7 kilom oynuyo. Hamile kalmis yada fikri olanlar yazabilirmi ? Kac aydan sonra basliyo kilo artisi aydan aya almam gereken kilo ne kadar arkadaslar 😊
Alessia Nl-oguz3561 sabah ac karınına tartılın aksama dogru progestran hormonu etkısıyle gaz olusuyor o sızı yanıltır 27 haftalıgım 56 kg hıc alamadım az az sık sık yıyorum spor yapıyorum bebek ıyı oldugu ıcın sorun yok bende sonuna kadar en ıdealı 7-8 kg almak
Zade Nl-oguz3561 Herkesin bünyesine göre değişir bu kilo alımları .. Kimisinin mide bulantısı çok oluyor hiç kilo alamıyor kimisinin hiç belirtti olmuyor daha ilk üç ay da 4 kilo alıyor . Değişiyor yani :) Genelde 4. Aydan sonra yavaş yavaş 3,4 kilo almış oluyorsun ..
defne55 Nl-oguz3561 5 aydan sonra kilo almaya başladım canım ben 5 aya kadar hamile kaldığım kilomla geldim 5 aylık olduk bir baktım bianda 4 kilo almışım şimdi 6 olduk bakalım kaç kilo aldık 😂😂
Nl-oguz3561 Zade yaaa zaten bulantim var istahim da oyle kapandiki boyle siskinligim oluyo o donemlerde bu kilolardayim
Alessia Nl-oguz3561 rıske atmayın bence o zaman sadece yuruyus yapın sabah erken saatlerınde yada aksam guneste gezmeyın
Nl-oguz3561 Alessia yaa oyle yapim madem yürüsün bi saati varmi 1 saat 1 bucuk saat felan tempolumu yürüyüş
Tgt Alessia bende her sabah yürüyorum son ayımdayım 36+ 4 haftalığım bebeğim minyon kalmış 2.350 beslenmene biraz daha ağırlık ver dedi doktor anlamadım sabahları falan haşlanmış yumurtamı eksik etmiyordum şimdi herşeyi yemeye başladım 😊
Nl-oguz3561 ZehraAlbayrak ben yemiyorum cok yiyen biride degilim hamilelik ne gosterr bilemm 😂😂ama en azindan 70 ile doguma gitsem benim için problem olmaz 😊
Alessia Nl-oguz3561 sabah 7 de yapıyorum tempolu yormayacak bırsekılde 1 saatı gecırmıyorum kasıklarım agrıyor sonrasında
ZehraAlbayrak Nl-oguz3561 kilo guzel bisiy deil bebek saglikli olsunda varsin hic almamis olun takmayin istahli olmasam bende yemem almak istemem😊
nilaylaylaylay Ben sinirden ağlıyorum artık. Su gibi kilo alıyorum . 25+2 ve 9 kilo aldım. Almaya da devam ediyorum. Şu an 65 olmuşum şoktayım. Hedefim 70 le doğuma girmekti ama bu gidişle 80 olacak gibi.
Elif_murat nilaylaylaylay ah aynı dertten uzdsripiz. Doktora her gidişimde deliler gibi kilo alıyorum. Ağlaya ağlaya diyetisyene gittim. Bana çok az kalorili liste verdi. Ama kendi doktorum kesinlikle olmaz dedi. Şeker tuz börek pilav makarna vs. Kestim. Yürüyorum, su içiyorum olmuyor. En son doktorum teselli etti. 30 kilo alıp doğuran var, doğumdan sonra verirsin diye. Ve plesanta büyüme hormonu salgılıyormuş bebek için bu da beni etkiliyormuş. Yine herşeye dikkat ediyorum ama en azından elimde değil onu anladım. Sıkmayın canınızı. Yapacak bişeyim yok. Normal zamanda böyle davransam kesinlikle zayıflamış olurdum
Sedahatun Nl-oguz3561 20. Haftadayım 4 kilo aldım 🙄 yürüyüş yapıyorum ama yapcak bişey yok 🤷🏻♀️ Bünye meselesi