Mehdisram Ben 16. haftamda gidicm, şuan 15im 1 hafta kaldı 🤗 Aslında doktorum 2 hafta önce çağırmıştı yani 13 haftalıkken, ama belli olmamş kesin değil falan der diye garanti olsn ddm 16. haftaya erteledm 😊 Her sefernde muayene parası veremem onlrda çağrcağı zamanı iyi biliyor yani 😉