Mehdisram Merhaba anneler bende yeni anne adayıyım 11 + 2 olduk bebeğimle cinsiyeti en garanti zamanlar nelerdir ne zaman gitmeliyim sizce ? 😇😅
Burcuk Mehdisram en garantisi 15. Haftadan Sonra.. ama cinsiyetten daha önemlisi sağlıklı ve hayırlı olması
CansuCeylangil Mehdisram bana 12. haftada kıza benziyor demişti 16. haftada tekrar gittim net kız dedi Rabbim hakkında hayırlısını versin İNŞALLAH bebegim🙏😍
1PrensAnnesi Mehdisram ben 12 haftada ikilide öğrendim ve doğru çıktı erkek bebekler özellikle ikilide gösterio hayırlısı inş
deletedmom211 Bende 12 haftaligum canim yarin gidecem insallah gorurum tabi onceligi saglikli olmasi nasip
deletedmom211 [bilinmeyen] herkes 12 hafta da ogrendim diyo acaba dogrumu ya onlar dedikce beni merak sariyor 😀
CansuCeylangil deletedmom211 ben diyebilirim🙆 doktor kıza benziyor demisti 12. Haftada. Ay sonra tekrar gittim net kız dedi👍💓😍
Yoncakurnaz deletedmom211 bende 12 haftalıgım ve ögrendim erkek çocukları daha erken gösteriyo kızlar naz yapıp saklıyo ☺😍
Annesed [bilinmeyen] bugün gittim 15 haftalığım 2hafta sonra üçlü taramaya geldiğinde bakalım cinsiyete sesi dr.🤔😏
ygmr bende 11 haftadayim 12+5de gidicem testler icin allah saglik versin ama insan merak da.etmio degil🙂