YARENNL aynen yorumlari okudumda simdi tıp cok ilerledi herseyin bi cözümü vardır benim kuzenimin de 8 sene olmadi sorum kuzenimdeydi kız bu arada oldu düstü oldu düstü derken aşılamayla simdi ikizleri var sizde ona basvursaniz kusura bakmada eşinin sinirlenmesine gerek yok ki tamam zor bi olay ama ne zamana kadar kasılacak kendimi cekecek buna bi dur desin en kısa zamanda bi doktora basvurun derim Allah yardimciniz olsun kimsenin gözüne bakıtmasın bizim de 1 buçuk senenin ustune oldu hamdolsun o sure de ben bile cok uzuluyodum ama nasip eden ediyo sizinde haberinizi aliriz insallah kısa sürede 🤗