YARENNL benimde eşimde varikosel var ve 2 yıl çocuğumuz olmadı. Başlarda eşim konuşmak istemiyordu ama ona güzel yaklaştım ki sonunda konuşmayı başardık. Bazı tetkikler yaptırdık prof dr çocuk sahibi olabilirsiniz denemeye devam edin dedi ama biz ayda bir anca deneme yapıyorduk o da şansımızı düşürüyordu. Sonra eşim kendini kötü hissetmesin diye bende doktora görünücem dedim. Rahim usg vs çekildi ve rahim darlığı çıktı doktor “bu şekilde hamile kalamazsın kalsan bile muhtemelen düşük olur operasyonla darlığı açmamız gerek” dediğinde dünyam başıma yıkıldı hiç anne olamıcam gibi anladım. Bir hafta sonrasına operasyon günü aldığımda o güne kadar 7/24 ağlayıp durdum yemedim içmedim uyumadım 24 saaat ağladım ve sonunda psikolojimi bozdum üzüntüden anksiyete bozukluğu çıktı. Operasyonu yaptılar o sırada psikiyatr ilsç tedavisine başladı 6 ay kullanacaksın ve bittiğinde 4 ay daha hamile kalmayacaksın korunman gerek yoksa bebek sorunlu doğabilir dedi. Bu sırada eşim bana çok destek oldu onun çocuğu olmuyor sanıyorken bende de sorun varmış onu anladık. Ve onun sorununu ben kabullenmiştim çocuğun olmuyor diye asla senden boşanmam sakın böyle şeyler düşünüp kendini üzme derken şimdi aynı teselliyi eşim bana veriyordu, kader bu işte. Herneyse 6 ay ilacımı kullandım bırakmak üzere iyice dozunu düşürmüş 3 günde 1 yarım alıyoken hamile olduğumu öğrendim 😳 ve aynı gün düşük tehdidine başladı 3 ay kök söktürdü bana yavrum. Ana rabbime şükürler olsun ki hayata tutunmayı başardı şuan 35 haftalık olduk… kısaca demek istiyorum ki sen düşünüp uğraştıkça olmuyor. Sende doktora git bütün tetkiklerin yapılsın gerekli tedaviyi sende gör ve kendini kasma. İnan bana uğraşmayı bırakınca oluyor seninde olur inşallah 🙏 rabbim kucağını boş bırakmasın… son olarak eşim için gittiğim 3 ayrı ürolog da varikosel cinsel hayatı etkiliyor erkekler bu konuda tembel olabiliyor ama bu baba olmalarına engel değil dediler