Bebisim_1208 Mehtaponur kndi doktorum dün erkeğe benziyor dedi bugün 16+3 olduk 1 ay önce başka bi doktora gittik kıza benziyor dedi Ama kndi doktorum dün üstüne basa basa erkeğe benziyor dedi Bnde anlamdm. Ayrıca bu 12 haftalık resmi🙈
Nesliiiiiiiii Smyye0303 valla o tezi çürüttük biz ben 22 haftalıkken öğrendim erkek olacağını sakladı hep o haftaya kadar..erkeklerde göstermeyebiliyor yani😊
Mehtaponur Bebisim_1208 [url=https://hizliresim.com/r02M1B][img]https://i.hizliresim.com/r02M1B.jpg[/img][/url] Daha belli değil canim ama herkes bana erkek bebek diyor 😂
Ednrr Benim halamın kızı 13 haftalıkken ögrendi erkek oldugunu ayyy bende 12. Haftmdayım keşke bende ögrensem meraktan ölcem yaaaa🙊🙊
Mehtaponur Bebisim_1208 13+3 te ikili testi mi oldum boyu 73 mm senin ki gibiydi ama yatiyodu belki otursa senin ki kadar net gozukurdu kemikleri 😁
Bebisim_1208 Ednrr erkekler çabuk gösterir derler ama yalan inanmayın kuzucum bnim arkdan 22 haftada öğrendi erkek olduğunu Bizde dün pipi gibi bisey gördük te eylülde bidaha gidicez bklm🙈
Ednrr Bebisim_1208 inşallah yaaaa ayyy saglıklı olsunda giç önemli dil cinsiyeti hayırlısıyla kucagına alırsın evladını inşallah 🙃