Kubuuu1 Tuyu Ahmet Tuna çok güzel olur yukarina birisi yazmış 😊 arkadasimin da yigeninin ismi sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Tuyu Aytac_Guven kız olsaydı belki bukadar zorlanmazdım ama ikincide erkek olunca bayağı bi kararsızlık yaşıyorum
Ozlemsel84 Kızlar peki ben sorsam mustafa yiğit mi ? mustafa yamaç mı? Diğer oğlumun adı yağız fikir verimisiniz 🥰🙏
Tuyu Tuyu ahmet yağız çok düşündüm etrafımdakiler yağız söylenmesi zor olur falan dediler soğuttular beni. Yoksa kararlıydım
Ozlemsel84 Tuyu kuzum ben bazı harfleri yutuyorum ama ona rağmen zorlanmadım çağırılmasıda kolay 🥰cidden çok güzel isim bence düşünebilirsin Ahmet yağız oluverir çokta hoş olur ❤️
Ozlemsel84 Tuyu kuzum hiç yaramaz değil kendi halinde bi çocuk ama ilk okula başlayınca biraz delikanlılık yapmaya başladı o kadar 😂😂