Tuyu bebeğimi önemsediğim için cinsiyeti belli olduğundan beri isimle seviyorum.... sizin gibi tanımadigim insanlara ne olsun diye sormuyorum... tanımadigim insanlar benim en değerli varlığıma isim bulamaz.... bu benim bebeğime verdiğim degersizligi gösterir....