Ben de beş aydır geçmek bilmeyen bir üzüntü içindeyim bir konuşma başlatmıştim denk geldiyseniz, eşim cezaevinde diye. ne kadar böyle olmaz bebeğime yazık deyip rahatlamaya calissam da sık sık ağlama nobetlerine tutuluyorum.Allaha şükür sağlığında bir problem yok 39+4 üm şu an ve kendime söz verdim en azından dogana kadar aglamicam diye.Psikolojik olarak ileride sıkıntılı bir bebek çocuk olmasından endişe ediyorum. İnşallah öyle olmaz. Doğum sonrası da sütüm kesilsin istemiyorum üzüntüden ama dünya imtihan dünyası işte dertler belalar üst üste geliyor tek yüzümü güldüren şu an için bebeğim ve ona odaklanmak istiyorum. Allah sıkıntılarımızı tez vakit gidersin.