Cerennn5 ayyy nasıl duruyorsun ben çıldırırdım panikten 😄 e hadi gözün aydın o zaman geliyo seninki allah bir avazda kurtarsın darısı bize inşallah bizde 39 olduk 🥰 ama ara ara sızılar giriyo tam kasıktan inanılmaz bir zonklama yani 5-10 saniye belki ama çok feci, düzenli olmadığı İçin telaşlanmıyorum çünkü ne suyum ne nişanım ne bel ağrısı hiç bir belirti yok tam tersine enerji patlaması yaşıyorum sanki şu son 2 gündür şaka gibi yaaa 🙈🙈🙈