Meryemabf LinaPrenses Amin inşallah benim kızım 4 ay boyunca sabahtan akşama kadar ağlardı gazdan inşallah bundan yüzüm güler
LinaPrenses Meryemabf seninki sabah aglmis bnmki gece kusu ilk kizimda görmemiştim byle bsy Sen rahat ol insllah 2.de
Zumra04 Meryemabf benımde bı kızım var 2 yasında son 5gunum kaldı doguma ınsallah kolay olur ıkıncı bende korkanlardanım ılkı zor olunca Allah yardımcnmz olsn hepımızın 😊
Kfkf Meryemabf ben yapmadım ama ablam yaptı canım 2. Hiç dogum yapmamıs gibiydi cok iyidir bide etrafımdan cok duydum iki dogum arası2 yıl falanoldumu dogumm cok kolay oluyormus yani sürenin kısalıgı etkili oluyor