Merhaba bundan 15 ay önce normal doğumla kızımı kucağıma aldım ne çok kötüydü ne mükemmel ama Allah aratmasın şükür diyebiliyorum şimdi 70 gün kalmış oğlumu kucağıma almama ikinci normal doğumlar daha mı kolaydı tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim 🥰